15 DE MARÇ JORNADA PORTES OBERTES PER A SOCIS AL CIRCUIT I CALÇOTADA A LA FINCA TEMPS DE TERRA

EL 15 de març en lloc de fer ruta farem portes obertes al circuit pera socis i claçotada.

Al circuit els socis podran esmorza butifarra a la brasa i baldanes que aportara el club, cada persona es cuinara el seu.

[b]places limitades fecha limit d'inscripcio 6 de març[/b]

preu soci:

CIRCUIT GRATUIT.

CALÇOTADA:

25€ ADULT

12€ NEN MES GRAN DE 6ANYS

7´5€ NEN DE MENYS DE 6 ANYS

CALÇOTADA-ENSALADA-CREMA DE VERDURES-CARN VARIADA-CARCHOFES-..... PA-VI-AIGUA ...POSTRES.

PREU NO SOCI:

20€ X COCHE si entra al circui MES PREUS CALÇOTADA

HORARI:

8:00 OBERTURA CIRCUIT

13:00 TANCAMENT CIRCUIT

14:00 CALÇOTADA A LA FINCA TEMPS DE TERRA D'AMPOSTA.

22 DE MARÇ RUTA EL TUBO

Missatge

RUTA EXTREMA  "EL TUBO"  EL DIA 22 DE MARÇ

LLOC: Reus

HORA DE SORTIDA: 8:00 de la gasolinera de l'estadi (Tortosa)

DESCRIPCIO: Ruta mol curta pero de gran dificultat tecnica a la zona de REUS. la intencio es fer la zona complicada al mati i dinar al finalitzar aquesta zona, despres  de dinar (picnic) repetirla en sentit contrari.

CONDICONS PER PARTICIPAR A LA RUTA:

*   Ser soci del club. el no soci tindra que abonar 25€ per vehicle.

*   Porta vehicle amb una preparacio minima.

*   Portar slingues i grillets.

*   Porta alguna serra de ma.

ALTRES ACLARIMENTS:

* el dina sera de picnic i cadascu es portara el seu.

* el club no es responsavilitza dels danys que puguen pati els vehicles.

* ruta amb alt nivell de dificultat.

* Ruta tancada a la participacio de 10 vehicles. (es donara prioritat als socis)

* Ruta amb permisos legals (com totes les que organitza el club)

RUTA SETMANA SANTA DEL 3 DE ABRIL AL 6 D'ABRIL

Missatge

Ruta pel Pre-pirineu de Lleida, concretament al poble d´Organya i fer unes rutes pel voltants .
Els dies de setmana santa aquest any 2015 son del dia" 03/04/2015 al 06/04/2015 "
Fiquem la info amb temps per a que es pugue fer reserves del lloc amb temps.
Amb permissos ja tramitantse de divendres a diumengue.
Plaçes limitades.

El Planning seria:

Divendres Sant.

Sortir de Tortosa per els que som de la zona, els que sou de la part de Tarragona quedariem a Montblanc per pujar tots junts i si
vingues algú de la provincia Barcelona quedar a Ponts.

Pujar per camins fins a Ponts, on agafarem la carretera fins arrivar a Organya per buscar el camping i sopar al camping on
sopar al bungalow.

Dissabte Sant.

Ruta per pistes fins la Pobla de segur i tornar tambe per pistes fins a Organya, ruta llerga pero crec que pot ser molt bonica amb
paissatges molts bonics.

Tema dinar pel cami en picnic com sempre o depent del temps que fase es pot  buscar un lloc per dinar.

Diumengue Sant:

Ruta de  Coll de Nargó fins a Ponts , els que vulgueu quedarvos un dia mes tornar al camping i si algú vulgues marxar cap a casa, ja poder
marxar de alli, els que es quedin fins Dillums tornar cap al Camping a Organya.

Dilluns Sant:
Tornada cap a casa parant a la baixada per menjar la mona.

Aqui deixo informació del Camping Organaya, on esta esplicat els preus de les diferents opcions que tenen, a veure que os pareix i ja els
interessats en venir es pot anar reservant lloc per poder anar hi.
A part buscarem alternatives per si el camping falles o no tinguesin places de buscar o un Hotel pels voltans, etc, aixo si tenim novetats
ja les aniriem ficant.

Els que estigueu interesats en venir anirem ficant una llista.
Ja anireu dient el que.
Gracies,

Camping Organya

Et comento.., el preu del bungalow per setmana santa entrant el divendres dia 3 a partir de les 12 i sortint el diumenge dia 6 al vespre després de dinar és de 165 € (sense incloure taxa turística 0,5€ adult/dia). Els bungalows disposen de dues habitacions una amb un llit gran i l'altre amb una llitera i a més a més hi ha un sofà llit al saló que hi pot dormir un altre persona. Tenen lavabo i una petita cuina amb tots els estris per cuinar si fos necessari. S'han de portar tovalloles i llençols..

No hi ha un plaç límit per fer reserves, mentre tinguem espai anem atenent a la gent.., però és setmana santa i sempre tenim ple (som un camping petit), amb la qual cosa si que et recomanaria que no ho deixessis per última hora i més si sou un grup nombrós. En concepte de reserva demanem un 30% de l'import total del que desitgeu reservar.

Entrada Divendres   dia: 03/04
Sortida Diumengue  dia: 05/04  ----  110 eu
Sortida Dillums        dia: 06/04  ----  165 eu

Bungalow 4 persones(1 adicional)+cotxe.
Pel que fa al menjar us podem fer una mitja pensió al camping per 17€.., esmorzar i sopar perquè suposo que durant el dia estareu voltant amb els 4x4.
El preu del bungalow és per 4 persones i vehicle inclós. L'únic afegit és la taxa turística de le Generalitat (0,5€ adult/dia)
Si desitgeu acampar el preu és en funció de la gent, del número de tendes de campanya, del número de vehicles, de si voleu llum...., però per que et serveixi de referència:

- Dues persones, un vehicle, una tenda i llum surt per 25€ aproximadament i si sou un grup nombrós us podria fer un desconte del 10% a la zona d'acampada.., als bungalows no perquè tinc moltes peticions aquests dies.

Atención: Los campos marcados con * son obligatorios.